Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

What do you know..!??!

Kategori: Allmänt


jag kände att jag egentligen inte har något att skriva om i bloggen idag, men det får bli några rader ändå ;) för statistikens skull =P

fast egentligen hände det en kanske inte så rolig sak på jobbet men som jag kan skriva om.. Kiss och bajs är alltid kul... eller?  oftast tycker jag nog det, och det som hände idag var nog mer olyckligt än något annat... Jag satt i dansrummet med en liten tjej i knät (blöjbarn), och när vi skulle gå ut därifrån för att gå och käka så ser jag att jag är alldeles blöt i knät, och tjejen va blöt om byxan... mmmhm... på nåt vis hade kisset kringgått blöjan och hamnat i mitt knä.... jaja, de va bara å byta blöjan och strax efter det hade mina brallor torkat... Men nu ligger dom i tvättkorgen och ska tvättas =P

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: