Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

Trimma kvasten! Nu drar vi!

Kategori: Allmänt


Till BLÅKULLA!!! Tjihooooo!


hehe, de e ändå litte småskoj me Påsken =P har aldrig riktigt varit en påskmänniska, men idag har jag gått fullt ut! =P nääääe, inte riktigt...

blev så less på att vi inte hade några fjädrar hemma, så jag drog på byn och köpte en uppsjö i olika färger, så nu är påskriset klart och så har några blommor också pyntats =P hehe, ska man så ska man =P

Jag tror att när jag bor själv så ska jag göra påsk riktigt.. Här hemma finns de liiiite påskpynt... men eftersom påsken liksom tycks "grow on me" så vill jag nog påska till det ordentligt nästa år =)

Jaaa, å nu e man litte långledig =) iaf till på tisdag, jobba tre dar, sen ledig fredag =) sweet!



GLAD PÅSK!!!

Puss och Kram Skumbanan


Kommentarer


Kommentera inlägget här: