Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

semesterkilon...

Kategori: Allmänt

dom blev inte så många, men dom finns där... och nu ska dom väck! det är bara jag som märker av dom, jag känner av dom och jag vill ha bort dom...! så de så, så nu måste man väl till å börja röra på sig igen...

igår åkte jag in till stan för att stå på postering på folkracetävlingen på Lungre tillsammans me Emelie och Kjell! =) det var en riktigt bra tävling, trots regnet, de två rullningar som va var inte så allvarliga som tur va... men action bjöds de på =)

efter tävligen for jag och Emelie hem till henne och umgicks hela kvällen, surrade, skrattade, drack lite vin och mådde tokgott! =)

idag kom mamma och hämtade mig i stan, vi hann me en liten tur på Mittpunkten åxå, vart lite inköp, nagellack, två tröjor och lite annat =) å nu sitter jag hemma i soffan me datan i knät... ska väl till å laga nån mat kanske... =P

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: