Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

onödigt spännande...

Kategori: Allmänt

ja, inte det faktum att det är julafton om två dagar, det stadiet passerade man ju för en herrans massa år sen ;)

Men! igår när jag for hem fick jag en ren framför bilen, som VÄGRADE kliva av, så den sprang framför min bil i en km!!! Tillslut kom jag förbi och fortsatte hemåt, bara ett par minuter senare får jag syn på en bautagigantisk älgtjur vid sidan av vägen... Ställer mig på bromsen och älgen kvicknar i, slänger om och över vägen å ner i diket på andra sidan... hujedamig, de va spännande!! å en så fin en älg! =) sen va det en händelselös bilfärd resten av vägen... men det där är så det räcker och blir över... =P

Nä! nu ska jag ta å se om de inte tar å rullar in nåt barn snart, sitter på jobbet och väntar....

See ya!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: