Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

Z O R B A

Kategori: Allmänt

finns det en dan (eller dansstil) som heter, som kommer från Ryssland... å den e såååå kul att göra =) speciellt eftersom jag efter ikväll faktiskt kan den!!! =) Våra Zumbainstruktör och flera i gruppen blev riktigt impade ;) yey! å imorrn kanske man åxå får chans att impa, eftersom några av oss från Föllinge-gruppen drar till Hammerdal och kör 3 timmar ZUmba 18-21 =)

det roliga med det är att förra torsdan på zumban va en ny tjej me, som jag surrade lite me, nyinflyttad i byn bl.a.... i lördas träffade jag henne på pubkvällen på byn och vi satt å surra lite =) visade sig att vi e lika gamla =) jippie! en cool brud i min ålder som bor i Föllinge =P å hon ska åka me mig till Hammerdal och dansa loss imorrn kväll! =) kulkul!

nej, nu har jag nog varvat ner ordentligt efter zumban så jag kan gå å lägga mig ;)

See ya!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: