Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

zumba x8

Kategori: Allmänt


zzzzzumba!
igår var det änligen dags för ZUMBA =) efter en veckas uppbehåll....! tänk va man kan sakna träning... å så berättade bästa Iosefina att det förutom Zumba Christmas imorgon (3 timmar Zumba, sen julbord) och 1 timmas träning på torsdag så är det Zumba marathon i Hammerdal på fredag =) yey!!! så på drygt en vecka blir det 8 timmars Zumba för mig del =) sååå lycklig!

å så berättade Iosefina de härliga nyheterna att vi kommer få köra Zumba i Föllinge även efter jul å nyår =) JIPPIE!!!


åsså måste jag bara berätta att jag har VÄRLDENS BÄSTA PAPPA!!! jag fick nämligen en snilleblixt häromkvällen å berättade om den för mina kollegor idag och dom tyckte också att den var toppen! och anledningen till varför min pappa är bäst kommer senare, för nu är det dags för EM-lottningen i fotboll!!

See ya!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: