Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

Fotomodell! Jag??!?

Kategori: Allmänt


Ja det kanske funkar de me?!? =P
En av mina kollegor ringde mig efter jobbet en dag förra veckan och meddelade att hon och jag skulle iväg på Best Western i eftermiddag och bli stylade och fotade =) Jaaa! sa jag, såklart. Skitlajban ska det bli! Jag tror jag valt ut bra kläder me.. kör svart/vit mönstrade leggins med en lång svart tunika och lite bling ;) känns som neutralt is the way to go =)



* say cheese! *

Så snart ska jag slänga på mig kläderna och pysa mot stan =) känns spännande detta! =)

* har fortfarande högsta bud på conversen, de gråa =) jag klurar än om jag ska buda igen på de bruna... *

Jag budar faktiskt på 4 whiskeyglas också =P av Iittala, det är min "kontakt" i Edinburgh som vill ha dem! Så jag ska ha dem på smsbevakning, för risken finns att jag inte hinner hem innan den auktionen är slut...


Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: