Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

ändrade planer! till det bättre!!!

Kategori: Allmänt

Ikväll har jag och Ida suttit och kikat på biljetter till Edinburgh och tittat på olika saker vi kan hitta på med väl på plats =) vi kikade lite på olika bussresor och hittade en där man får gå omkring (i minst 2,5h) på slottet som är Hogwarts i Harry Potter filmerna =)=)=)

När jag och Emelie pratade om att åka till Edinburgh hittade jag en busstur som besökte slottet där Karl för sin Kilt är inspelat, hittade den även nu, men den verkar inte gå i maj när jag och Ida är där =( men vi får iaf se Hogwarts =)



ååååå jag längtar så till vi är i Skottland!!! vår plan var ursprungligen att åka tors-sön, men resan till Hogwarts gick bara på torsdagar och söndagar, så nu har vi bestämt att vi ska åka tis-sön istället =) ojoj så mycket skoj vi ska ha!!! Och jag får ÄNTLIGEN vara turist! När jag varit där själv har det inte varit det minsta lockande att göra turistsaker själv, även om jag velat =) men NUUUU!

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer

  • Johanna säger:

    Vad kul att få se Hogwarts på riktigt! :)

    2011-01-16 | 12:41:43

Kommentera inlägget här: