Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

inkompetent vs kompetent

Kategori: Allmänt


snacka att jag under den senaste veckan fått sett två olika typer av lärare... en fruktansvärt inkompetent en och en otroligt kompetent... Känns som den första av de två inte verkar ha huvvet helt fastskruvat! För så fort jag lämnat in en restad uppgift så hittar han nån ny som jag missat... grrr.... fortsätter det så här vet jag inte vad jag gör! blir såååå frustrerad!!!!!! Nu skrev jag till läraren i fråga att jag sätter igång med uppgiften imorrn och att jag hoppas att det inte dyker upp nåt mer jag måste göra.... Jag vill få ut min examen nuuuu!

Men till den desto bättre läraren, skickade in en uppgift till henne idag strax efter lunch, och nu när jag kollade mailen så hade hon svarat och godkänt mig =) så nice, då va iaf den kursen avklarad helt och rätt =) pheeeeuw!


Den där första typen tror jag är en stor anledning till att jag inte sov en enda sekund natten till igår!!! MORRRRR! Men natten till idag fick jag iaf sova 4-5 timmar innan de va dags att kliva upp... och ikväll blir det tidig sänggång, ska upp kl4 imorrn... Öppning på jobbet... Och sen hem till skolan på byn för att lägga grunden till den där sista skrivuppgiften! Sen ska jag knåpa ihop de där 1,5-2 sidorna imorrn och få iväg det på en gång så kanske jag blir klar snaaaaart!

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer

  • maria säger:

    heja emma!

    2011-01-12 | 20:52:03
  • maria säger:

    heja emma!

    2011-01-12 | 20:52:51

Kommentera inlägget här: