Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

mångsysslare!

Kategori: Allmänt


ja de e jag de =) iaf idag! först hade jag en överläggning m pappsen om hur vi skulle göra m garderoben, sen fick han plocka fram prylarna och jag kokade kaffe... mhm, könsroller?!?!! =P efter kaffet satte jag igång, skar ut plasten, rörde om färgen och sen måååålade jag inne i garderoben, efter det bar det av på sågen för att köpa lacknafta =P mest till penseln, men lite till min högerhand =P efter sågen bar det av ner på byn för att inhandla middagsmaten och snus... hem igen och kolla på skidskytte =) samtidigt som jag löste 4-5 sudoku. Sen bytte jag ut ett par lampor i spotlighten i mitt rum, och nu ska jag till och rensa på skrivbordet *bävar* och sen ska jag fösöka städa lite här nere innan de e dags att laga mat =) kyckling m ris står på menyn idag, och tänka sig att pappa gick me på de =P


Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: