Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

Nääääe, hur är de möjligt?!?!??

Kategori: Allmänt


kanske att jag inom en snar framtid kan stå ut med detta faktum, men jag hoppas att någon inom en snar framtid hittar en snabbare resväg eller ett snabbare ressätt!!! Grrr! och ni som undrar över vad detta betyder kommer inom en snar framtid att få veta, men just nu är jag inte i position att uttala mig...

Jahapp, soffpotatis har man varit idag igen =) så skönt att va ledig och bara kunna ligga på soffan och se hur de kämpar sig upp för en slalombacke i Tour de Ski =) Men vilka kämpar! Och så mäkta impad jag blev på T.Johaug! och P.Northug! ojojoj!

Och så dubbelt norskt i masstarten i skidskytte! Bö och Svendsen =) vilka grabbar!

Men nu ska jag hejjjja på H.Ekholm!

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: