Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

si där ja...

Kategori: Allmänt


Maria fick vakna utan större besvär =P inga oförutsedda händelser! Jag sa till henne efter 20min men då svara hon att hon inte ens hade somna så då fick hon fortsätta vila... när klockan va 5 över 6 fråga hon om tiden och jag svarade, och då va de en kvart efter att jag sagt åt henne... rätt ok timing, eftersom jag tänkt säga till henne efter ytterligare 20min =)

Vi åt mumsigt god kyckligsallad och för min del blev det ett glas rött och för Maria ett glas vitt =) sen förflyttade vi oss till soffan och "På Spåret", men koncentrationen va inte så hög, för vi pratade om en massa annat istället =P och nu kikar vi på Skavlan... eller kikar och kikar, båda sitter med en dator i knät =P


Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: