Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

sömnlös...igen...

Kategori: Allmänt


ja snart kommer jag väl att gå omkring som en zombie... de här e minsann inge lajban! en sak om de hände under helgen, eller under de dagar jag låg hemma å va sjuk... men nääää rå! måste ske just i natt, å jag som ska försöka ha iväg mig på jobbet snart.... när klockan va tio i fyra tyckte jag inte de va nån mening me å ens försöka somna, för snart ska jag ändå hoppa in i duschen och sen fixa och dona så jag tar mig i väg på jobbet... Det har inte ens gått en månad in på det nya året och jag har redan haft 2 sömnlösa nätter... ischko...

så hur fördriver man tiden? förutom att man hinner fundera massor med funderingar... ja jag sitter och kikar på converse på tradera =P behöver ett par ljusblå och ett par svarta har jag funderat ut inatt... sen tror jag att jag e nöjd... har ju redan rosa, bruna och röda =)

appropå skor... här kommer ett smakprov på vad min skogarderob består av =)







mja, ett litet urval ;) cirkus 30par, och då är det inte alla =P lite trist att behöva ha dom på olika ställen, tror jag har 3 skogarderober och några par skor i hallen, och några någon annanstans =P men en flicka kan aldrig få för många skor =) eller?!!?!

Nä lika bra å pallra sig in i duschen då... å ett par koppar kaffe så ska det nog gå bra idag på jobbet =P

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer

  • Johanna säger:

    Usch usch för ingen sömn :( Pigg-kram! (inte pig-kram) :)

    2011-01-24 | 17:29:14

Kommentera inlägget här: