Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

well what do you know!?

Kategori: Allmänt

Nu sitter jag hemma hos min absolut bästa Maria! =) tihi, just nu ligger hon och tar en powernap så hon blir nå trevligt umgänge ikväll! =) Vi bokade in idag/ikväll tidigare i veckan för att jag tyckte det var på tiden att vi sågs igen =) så ikväll är det bara vi och ett par glas vin =) och en massa skitsnack! =P
Jag klarade av att arbeta hela veckan ut, trots bristen av sömn i början av veckan =P I onsdags gick det riktigt bra på jobbet, men igår var det som om alla ungarna hade nån form av högt sockerintag, dom va speedade hela bunten! Håhåjaja, det var en ren fröjd att få sluta redan kl13 kan jag tala om, jag var trött och hes... Men idag var dom som små ljus igen =) men idag var dom bara 16st och igår 31 så det kan kanske vara en bidragande anledning =P
snart dags att väcka Maria... hur göra detta?!?!? tihi... känner mig lite busig =P
sen blir det matlagning och samtal hela långa kvällen =)
Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: