Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

har blivit godkänd...!

Kategori: Allmänt

för en lägenhet, i Torvalla. Har till på fredag på mig att bestämma mig hur jag vill göra... Å jag e sååå kluven... Det lutar åt att tacka nej, för som det ser ut nu rent ekonomiskt har jag inte råd att betala bilen och hyra på en lägenhet... men men, jag kan ju hoppas att jag får napp på en om ett tag igen =)

så är man inne på tredje semesterdagen och jag har gjort absolut ingenting! =P eller det är väl inte helt sant, igår pluggade jag jägarexamen hela dagen och jag har börjat dagen idag på samma vis! men i måndas hade jag en riktig slappardag =) kände mig hängig, snuvig och hade en huvudvärk som hette duga så jag höll mig på soffan mest hela dan... å snuvan har då inte släppt, näsan är som en kran =(

va iofs och kollade värdena på bilen i måndags, men dom hade inte blivit nå bättre =( så igår morse lämnade jag in den och på eftermiddan när jag och mamma va ner va killen i verkstan inge klokare =( han skulle prova två saker till idag å funkar det inte då så måste vi lämna in den på bilbolaget i stan så dom får göra en felsökning på den... grrr!!! jag vill ju ha min bil!!! men nu håller vi tummarna att killen på verkstan hittat problemet idag! vi ska snart åka ner och höra oss för! *hoppas* håll tummarna ni med!!! =)

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: