Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

rockabillybop!

Kategori: Allmänt


lyssnar på JLT idag me ;) för att komma i stämning för kvällen... har lovat A-C att jag ska min fina rockabillyklänning på mig ikväll =) den där jag klöpte till Idas 20-årskalas som aldrig blev av =P

å nu har jag packat ner alla kläder i väskan iaf... förutom underkläder och ett par linnen =)

så nu ska jag börja samla ihop smycken och sminkväskan.... huga vilket projekt =P

å om ett tag blir det specialtårta =) mamma sa att jag fick välja ut vilken tårta jag ville ur en tidning som hon hade som gällde bl.a tårtor för fruntimmersveckan, å eftersom jag heter Emma Magdalena har jag ju namnsdag både idag och imorrn =) men jag åker ju bort idag så det blir tårta idag =) en chokladig Magdalenatårta =) mums!

å packa ner nässpray och hostmedicin... jag har ju lyckats dra på mig en förklyning så här på semestern =(

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer

  • Martin säger:

    Hej!

    Har du en minut eller två över, så ta dig tid att besvara Dagens fråga. Handlar idag om musik och träning.

    Veckans blogg är på begäran igång igen och The Edge finns även nu på Facebook - länk hittar du på bloggen.



    Häng med på en fartfylld blogg med inrikting på styrketräning.



    Ha en fortsatt härlig dag!

    2011-07-22 | 12:17:46
    Bloggadress: http://edgeman.blogg.se/

Kommentera inlägget här: