Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

In your dreams kanske... ;)

Kategori: Allmänt

ja för min plan för dagen och kvällen har helt rubbats... kanske till det bättre än den ursprungliga tanken... åtminstone vettigare =P

planen för dagen var egentligen inte så grandios, pyssla på lite hemma (främst "nere hos mig"), ta hand om hästen (vilket jag såklart ska göra!) å försöka hinna med lite egentid för ögonbryns-noppning och nagellacksmålning... men nä! när jag kom hem hjälpte jag pappa å dra fram ris och rester av en gammal hästhage, sen fick jag samla ihop rat och åka på "tippen"... sen efter en softishstund på altanen efter maten fick jag ett städryck och började fixa på toan "uppe", men mitt i mitt toastolsrengörande ringde E.K och ville surra av sig lite =) där sprang det iväg en timme =P men nu är handfat, toalett, och delar av väggen rengjorda iaf =P nu ska jag bara ta mig an resten... när det är gjort väntar en tur till stallet och gos med hästen! =) sen ska jag försöka klämma in en dusch och ögonbryns-noppningen (som jag skjutit upp i minst en vecka nu!!! gah!)

ja just de! har lyssnat på P3 under min städning och då va Ola Salo och en annan kille från The Ark värdar, å då kom jag på att jag MÅSTE ha deras nya skiva! Dom är ju bara såååå bra! sagt å gjort! så nu dansar jag loss till The Ark när jag städar =) sweet!



Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: