Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

skallebang...

Kategori: Allmänt

ja de har jag! har haft det av och till hela dagen... uschaligen...!

men i övrigt har dagen varit suuupernajs! Sommarfest tillsammans med barnen och deras föräldrar, det var jättetrevligt. Fick en jättefin rosa ros av en av barnen som lämnar förskolan nu för att börja grundskolan.. =)

å när jag äntligen kom hem (kändes hemskt långt till Föllinge idag) fick jag en ring av mamma =) som hon hade köpt i stan idag, men som hon efter noggrant övervägande inte tyckte passade henne och att den passade mina fingrar bättre =) jättefin med blåa och turkosa stenar på *tack mamma*

hade planer på att kika på Föllinges fotbollslag ikväll kl.19, men när jag passerade fotbollsplanen för ca 20 minuter sen fanns inte en tillstymmelse av en bil eller person där, så nu vet jag inte... Det kanske har blivit ändrat eller flyttat eller vad som helst... Och som det känns nu vill jag bara ta en varm lång dusch och sen soooova...

Men jag tror jag börjar me duschen och avvaktar me sova en stund, iaf en timme eller så ;)

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: