Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

"Det briiiinner.....!

Kategori: Allmänt

....i mitt hjärta....Lasse Berghagen...!"
hihi, Robert Gustafsson ;)


Men faktum är att det känns riktigt hett om kinderna just nu =) har suttit i solen från halv ett till typ tre =P sen blev det en dusch och sen smörja in ansiktet riktigt, så kanske första ansiktssolbrännan visar sig imorrn ;) =P vore ju sweet!

Sitter med aluminiumfolie i håret =P har lagt lite slingor... Kändes som the red paint började tyna bort så jag blaskade på lite mer.. Och på några nya ställen, får se hur resultatet blir... =S

Samtidigt sitter jag och väntar på att ölen jag lagt på kylning snart ska va kall... Har längtat efter den en stund nu! Redan när jag satt ute och kände solens strålar värma kände jag en törst för öl =P "forum-feeling* kanske ;) Så jag la ett par på kylning =)

Idag fick jag gå hem ett par timmar tidigare, eller åka hem om man ska va petig, för att de va nästan lika mycke personal som barn på jobbet idag =P och det ser ut att va likadant imorrn, så jag fick sovis imorrn, börjar inte förrän kl.12... Detta gjorde ju också att det kändes bra att ta en öl nu =)

Skål!

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: