Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

kalibrering...kaffekokning...telefonsvarare...

Kategori: Allmänt


nu sitter jag på jobbet och myser i väntan på att de första barnen ska trilla in =) enligt schemat skulle minst en ha dykt upp nu...men men... mig gör det inget ;) har hunnit koka kaffe, som jag nu sitter och sörplar, kollat nya jobbmail, kollat telefonsvararen och lyssnat på skrivaren när den har kalibrerat =P vilken morgon! klå det om ni kan =P

men jag är aldrig så trött som när väckarklockan ringer 4.20 =S huuuuvva! men sådär strax efter halv fem brukar jag va uppe ur sängen och då går allt som på ett löpande band =) och det är rätt nice och sitta å köra bil där på morgonskvisten =) ...fast inte sen vi ställde fram klockorna...grr...innan dess va de faktiskt ljust vid halv sex, men idag var det mörkt igen... Men! Snart är det ljust den tiden igen! =)

Nej, nu ska jag försöka hitta på nåt vettigt!

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: