Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

lösmage...?!??!

Kategori: Allmänt


man måste ju bara äääälska barn! jag älskar mitt jobb!!! barn är sååå kloka, och tänker så "enkelt" eller självklart kanske är ett bättre ord! Igår pratade vi om magsjuka vid lunchen... jo för man behandlar mååånga samtalsämnen vid matbordet ska ni veta, magsjuka är ingenting!!! =P hur som helst så talade ett av barnen om att han minnsan också hade haft lösmage i helgen... =P men när han såg mitt minspel ändrade han sig... "magknip menar jag alltså" =) söööötungar!!!


men det är då fantilastiskt! från att idag innan föregående inlägg ha typ 7 sidträffar så är jag uppe i 17 nu =) sweeet! det blir så stor skillnad när man nån gång ibland lägger ut blogglänkarna på facebook =) inte för att jag bryr mig om hur många som hittar min blogg =) men det är ju kul de gånger de e mer än 10 iaf =)


Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: