Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

vanity...

Kategori: Allmänt


Nu kommer många rynka på snoken och tycka saker...

Alla har vi något som vi är mindre nöjda med när det gäller våra kroppar... Jag säger alla för att jag tror att även de som säger att de är 100% nöjda innerst inne känner att det är nåt litet som inte stämmer... De flesta dagarna är jag en sån person, som känner sig så nöjd det bara går... men...

*call me miss vain*

...jag har en sak som jag inte är helt nöjd med, och det är min mage.... Javisst jag är smal... Men jag önskar att den kunde va lika fast och fin när jag sitter ner... Nåt gälet e de... Men hur som helst, så har jag ju börjat träna, och jissesmig att det har hänt saker! På ca 2 månader känns magen mycket starkar, och jag tycker mig skönja "the long lost magrutor" som jag hade en gång för länge sen... Och inte nog med detta, det är 13 core pass kvar, och a lot of fotboll me =) sen förstärker jag ju detta med minst 50 sit-ups varje dag (åtminstone varje vardag =P )

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: