Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

vi hade iallafall (INTE) tur med vädret...!

Kategori: Allmänt


nej det kan man ju inte påstå...
hihi, jag och min goa kollega S dividerade fram och tillbaka hela förmiddan igår om hon skulle följa med mig till Föllinge eller inte för att åka lite skoter och bara va... för i Krokom va det riktigt okbra väder, lite slaskigt men rätt mycke solsken... så efter lite dividerande beslöt vi oss för att hon skulle följa med hem =) men ju närmare vi kom Föllinge ju mer regnade det... GRRR!!! och när vi väl parkerade hemma så kan man typ säga att det SPÖregnade... jaha! vad gör vi nu?! tihi, en lovefilm leverans, så bra! Ja, vi kikade på film, åt god middag och sen drog jag med mig S på min core träning =) ojoj, det va lite svårt att hålla sig för skratt ibland, för hon höll på å stå på näsan ett par gånger =P efter träningen och en varsin dusch så kopplade vi av med glass, choklassås och V*Ä*N*N*E*R =) sweet!

Imorse skjutsade jag ner S till bussen, för hon började en timme innan mig, åkte hem och fixa mig, åkte till tandläkaren och hämtade min bettskena och sen for jag på jobbet =)

Ja, bettskenan... huuga, jag undrar hur detta ska gå jag... Den känns ju rätt så otymplig i munnen, men de må väl gå på någe vis...


Nej nu må jag samla ihop mig för ett möte med fotbollstränarna på byn =)

Pussen och Kramen Skumbananen

Kommentarer


Kommentera inlägget här: