Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

freak show!!!

Kategori: Allmänt


ligger i kusin Idas säng på Frösön och slötittar på tv... Miami Ink =) å där är Ami på Coney Island och tatuerar människorna som arbetar på Coney Island Freak Show... Väldigt speciella personer... De verkar va helt normala, men de ser lite annorlunda ut...om man säger så...

Igår va jag på O'learys med några gamla kursare... Vi va 8 st av ca 15 som alla va från Östersund (med omnejd) som gick AUO1an tillsammans, och några av oss har hållit kontakten sen dess, andra inte... Men Fejjan e bra =) En av grabbarna skickade ut en inbjudan på fejjan för ett par veckor sen, och det var riktigt skoj att träffa dem igen =) vi käkade, drack, mådde gott och snacka skit =) kring 22 kom min Emil och en jobbarkompis till honom och anslöt... Visade sig att han kände till några av dem som jag satt med... it's a small world after all =P

Efter en stund drog jag, Sara, Therese, Emil och Kajsa vidare till G3 och flängde runt... Jag hade som plan att åka hem efter afterworken på Olles, men men... =P Kl.1 tyckte jag att de va dags att bege sig...

Somnade kanske runt 2 och vaknade av att solen sken mig rakt i ögonen... tittade på klockan och såg att den va bara strax efter 6... huuuuuga... vände på mig och somnade om.. vaknade igen kring halv åtta och blev lika brydd när jag såg va klockan va... försökte somna om men de gick inte... så jag har lega här och kika på tv hela morgonen... =) snart blir det en dusch, och ringa till Emmelie och höra hur vi ska göra idag... Vi hade planerat att bara ligga i solen och må gott idag... men solen har gömt sig.... =(

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: