Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

gamla hundar...!??!

Kategori: Allmänt

nääääe min vovve e inte gammal! eller jo, han blir ju faktiskt 12 år i november... lille Spader =)
men det är rätt fränt, folk säger hela tiden att man inte kan lära gamla hundar sitta... jaja, de må så va, men man kan lära gamla hundar nya saker ;) för min vovve kunde inte, eller vi har inte tidigare provat, gå utan att man höll i kopplet... men förra sommarn vart jag så lej han en kväll så jag lät liksom kopplet bara släpa efter när vi gick hem från stallet.. och tammetusan, gick det inte finemangens =) så sen den kvällen har jag alltid låtit honom gå själv, vissa gånger misslyckas de och han rymmer eller hittar på annat bus, men 95% av gångerna går det finfint =)

idag har varit en helt wonderbar dag på jobbet =) tänker inte säga mer! =P


Nu ska jag slänga över lite musik till mobilen och sen ska jag hälla upp ett glas rött och kika på House =) för det där glaset rött tycker jag att jag är förtjänt efter en bra dag på jobbet, och att jag 2 dagar i rad har tagit mig iväg på min cykelrunda a ca 5 km ;) å som slutar i en låååång seg uppförsbacke....


Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: