Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

hehe, bra att man e me!

Kategori: Allmänt

försökte hitta nånstans där det stod när höstforum är.. men icke.. gick på magkänslan, det har ju varit v.44 tidigare år... bokade en stuga...

för en stund sen blev jag uppringd av Skistar Vemdalen... det är v.45 det är höstforum... *piiiinsamt!* men tjejen i luren va jättetrevlig =) och nu har jag bokat om, inte en lika fin lägenhet, men vi har nånstans att sova ;)

den första stugan jag bokade låg 100m från hotellet, och det var lite det jag gick på när jag bokade denna =) den här ligger bara 250m från hotellet så det är ju superbra =)

det pissiga numera är att man inte kan välja att städa själv, utan de tar automatiskt en avgift på 1300 för slutstädningen...grr... vi som e så grymma på å städa! men men...

nu är allt grett igen =)



Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: