Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

obladi oblada...!

Kategori: Allmänt

vet inte vart det kom ifrån... men de låter lite skoj =)

det känns i mina stackars knän att jag ansträngt dem idag... har ända sen i början av förra veckan tänkt att jag skulle ut me cykeln, komma igång med mina cykelturer igen... men så blev jag sjuk och har varit halvtussig sen dess... Men idag trotsade jag min halvtussighet =P och hoppade på cykeln, ner på macken och fyllde på luft och sen tog jag min 5km runda, fast åt "andra hållet"... Å de kääääänns nu, men bara i knäna... huga...!

I lördags kväll fick jag me mig säsong 4 och 5 av Alias hem från Ida, och nu gör jag inget annat än tittar på Alias =P inte för att de gör mig nåt... Man kan ju uppdatera bloggen, skriva mail och annat fastän man kikar på film ;)

I fredags hade jag en urskoj eftermiddag och kväll me Emmelie och Suzette =) efter jobbet drog vi in på stan och kikade i lite affärer för outfit till Suzette inför helgens stundande 80talsfest! =) sen gick vi på Eastern Palace och åt gott, sen gick vi till Paus och fick gott kaffe =) sen åkte vi hem till Emmelie och spelade lite PartyAlias, fast det blev mest en massa prat om annat =)

Jag avslutade fredagen (den 13e) med att köra på en hare, som resulterade i trasiga extralysen =P

Imorrn efter jobbet ska jag och Emmelie pallra oss till Frösön och kika på när Suzette och hennes fotbollslag spelar match =) ska bli skoj! =)

Nu, åter till Alias =)

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: