Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

gjort på en grisblink... =)

Kategori: Allmänt

jajjemen, je e bra husku je ;)

skickade ju några bilder från jobbet till min mail, för mitt PIM arbete å nu har jag suttit å lagt in dom i arbetet och sett till så de tajmar med bildövergång och text, å de va ju fort gjort... nu fattas det några bilder, men jag ska försöka knäppa några imorrn =) arbetet ska va klart 11 november så det är ju inte tokakut, men jag vill ju som få klart det åxå... även om det är riktigt kul å hålla på me Power Point igen =) å sen när all text å alla bilder är inlagda och tajmade så ska jag tala in en berättarröst... huga... men det blir nog bra när det är klart ;)

Nä nu blir det snart stallet, så jag slipper sitta här å gruva mig för att gå ut nå mer ikväll ;)

Puss å Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: