Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

inte helt fel ändå...

Kategori: Allmänt

skickade ett sms till Emelie för ett tag sen och skrev att jag trodde antingen Emil eller Roshana skulle åka ur Idol ikväll... och Roshana åkte ut... inget jag gläds åt egentligen för jag tyckte hon var riktigt cool, men sången funkade inte till 100...

funderar på vad jag ska hitta på me nu....

väntar på samtal från Emmelie =) (observera att jag menar två olika personer!!!) hon ska göra sin första tatuering ikväll!!! =) hos Micke, han som har gjort mina senaste =) å jag är såååå nöjd!!! längtar redan till nästa gång han kommer upp, för vi smidde planer för nästa tatuering i onsdags =) å ojojoj så skoj vi hade det jag och Ida i onsdags =) jag tror bara det gjorde att mycket av nervositeten släppte, och NATURLIGTVIS att Micke och hans polare är så VÄLDIGT lättsamma att umgås me =) ;)

så jag hoppas det går lika bra för Emmelie =) även om Ida sa att det gjorde mer ont än vad hon hade förväntat sig ;)

å jag och Emmelie har bestämt, efter mycket velande från min sida, att vi ska pierca oss i naveln =) att jag velat (tvekat) är för att jag går på core-träningar på måndagar, och då ligger man ju på en boll... men vi har en plan! vi ska frösöka få en tid på en tisdag, å sen kan jag ju tejpa piercingen ;) å gör det alldeles för ont får jag ju skippa just dom övningarna ;)

undra va man ska hitta på me nu då....

Puss å Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: