Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

kanske en lök..!?

Kategori: Allmänt

haha, ibland spelar hörseln oss ett spratt ;)
jag tog med mig Ida till Emelie idag, så Ida fick chans/tillfälle att kika lite på olika tatueringar =) Micke är tillbaka och jag har fyllt i mina 2 senaste och byggt på en =) bilder kommer sen, dom är fortfarande inplastade... å ojojoj va kul de va att Ida va me *hihi* hon sa en sak och alla vi andra tyckte hon sa nåt heeeelt annat... hände flera gånger =P men efter mycket velande kom Ida fram till vad hon vill göra, så på onsdag åker vi till Järpen för att fixa det och då ska Micke få lägga till lite mer på en av mina =) kommer bli så bra! han är så duktig!

nej nu ska jag lattja runt på datan en stund sen ska jag kila iväg till stallet =)

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer

  • Emelie säger:

    Mohahaha, ja det lät verkligen som att hon kunde tänka sig att tattuera in en lök ;)

    2011-10-04 | 20:54:15

Kommentera inlägget här: