Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

OnePiece =)

Kategori: Allmänt

jajjemen! igår inhandlade jag min allra första OnePiece, ja första, för jag kommer garanterat att inhandla minst en till =) för ojojoj så mysigt det är att spankulera omkring här hemma =)

men så sköööönt att det är helg =) det kändes verkligen välbehövligt i bilen hem... det har gått bra att jobba i veckan, men guuuusiken så najs å känna att jag bara kan chilla ikväll å känna mig ledig =) nog för att jag ska upp å jaga älg imorrn, men jag får ju sova till framemot kl.7 ;) rena sovmorgonen, har klivit upp kring 5 hela veckan...

i onsdags skrev jag kontrakt på nya bilen =) jippi! jag längtar sååå till jag får hämta ut den, om ca 2 veckor! =) yey!

å idag tog min "gamla" bil å gjorde ett återbesök på verkstan... borde ha klippkort där =P men nu *pepparpeppar* funkar allt som det ska =)

Puss å Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: