Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

så mycket kul....!

Kategori: Allmänt

det finns på bluebox.se =) hittar så mycket skoj =)
mycket man kan vara utan, men som verkar väldigt skoj! =) har hittat en hel del spel som verkar tokroliga =) men det får bli en annan gång... måste försöka tänka ekonomiskt just nu.... men jag har på ett helt annat ställe beställt en present till en vän som fyllde år för ett tag sen... typiskt Emma... =P å snart har jag nog bestämt mig för vad en annan vän ska få i present, en vän som också fyllde år för ett tag sen... "better late than never" ;) 25 är en "big deal" så att säga...

idag har jag varit så otroligt seg, vaknade vid halv sex första gången, sen vid sju, sen vid halv nio... grr... klev upp strax efter nio och käkade lite, sen gick jag och la mig på sängen igen och kikade på vänner ;) å lyckades så klart somna igen... mitt i dan tyckte pappa att vi skulle åka och leta lite lingon... jahopp...

vi hittade inte speciellt mycket men en liter färdig lingonsylt fick vi till iaf =) bättre än ingenting ;)

å min kära mor satte sig i bilen och brummade söderöver... Imorrn flyger hon till Italien =) så jag å pappsen ska hålla ställningarna här hemma ett tag =)

nu sitter jag och pappa i varsin soffa på altanen, med ett varsitt glas rött och njuter i höstvärmen =)

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: