Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

seg segare segast...

Kategori: Allmänt

ja det kan man ju säga om min PIM dator...
håller på å ska ladda ner några bilder som jag har på mailen som jag ska ha till mitt arbete, men det tar ju såååån tid... å webbsidor tar tid att ladda... suck! men men, bara jag får ner bilderna så blir jag nöjder =)

jahopp, dansnatta i Föling va en riktig succé! =) skojjigt värre va de, man träffa massa skoj folk, det blev lite som en hemvändarkväll =) över 1100 inlösta, de e bra de =) hoppas att det blir en återkommande aktivitet =)

å de händer så mycket på jobbet nu, de e en flink tjej som e hos oss å målar =) imorrn ska vi fixa till inne hos oss för då ska hon börja på "andra sidan", så på onsdag ska vi trängas allihop inne "hos oss" =)

Puss å Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: