Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

tomtar på lagret...!?!?

Kategori: Allmänt

ja det kan man ju undra... någon på Ginza har iallafall spelat mig ett spratt... jag skickade in en beställning på 4 artiklar (filmer) i måndas och igår kom leveransen =) jippi tänkte jag och slet upp paketet, och döm min förvåning när det första jag ser är en p-rulle!!! en lesbisk p-rulle!!! det fattas en av de filmer jag beställt och jag har fått en p-rulle istället... huuuga! så nu har jag mailat Ginza och talat om det så får vi se hur jag ska göra... för på följesedeln står de 4 filmer jag beställt med... så nåt har gått snett nere i Nossebro!

å ikväll har vi haft jobbarkväll på jobbet... på måndag kommer det hantverkare som ska måla och stöka och göra fint åt oss, så från och med måndag ska vi alla trängas på en avdelning, och idag har vi städat ur våran avdelning tillsammans med några tappra och supersnälla föräldrar! =)

så nu ska jag slänga mig i duschen och tvätta rent mina neues tattoos å sen blir det att stänga ögonen =)

Puss å Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: