Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

ventilation...

Kategori: Allmänt

ja ibland måste jag få ventilera lite här i bloggen, och det var precis det jag fick gjort när jag tillägnade ett inlägg till T.B ;) nu har jag fått det ur mitt system och ska försöka vandra vidare... trodde jag skulle kunna palla att sitta här och rulla tummarna, men se de går icke ;) så nu får vi se vart vinden bär mig ;)

igår började ommålningen på mitt jobb =) det kommer bli så bra!!! de e en flink tjej som är å jobbar hos oss =)

idag efter jobbet hade jag tänkt att åka till stan och fixa några grejer och sen åka och prata med Petra på Seat =) MEN!!! jag va så toktrött när klockan väl blev 13 att jag satte mig i bilen å for hem å sov istället, så då får de bli stan imorrn... å den här bilen.....gör mig toooooookig!!!!

imorrn ska den in på verkstan igen... BLÄ!!! eventuellt byta elcentralen, för halvlyset funkar inte som de ska å fläkten har lagt av... å just dom där två sakerna kan ju va bra å ha nu när de blir kallare, å om jag sen ska sälja bilen.... men SUCK!!! man ser riktigt hur pengarna bara försvinner.... huuuffa! ge mig en kram nån!

nu blir det en dusch sen fotboll!!!

ja just de! jag insåg precis att jag inte kommer att palla me Engelska kursen den här gången, kom på i helgen att den delen jag skulle hakat på började förra måndan, nu va jag in å kika å de e en inlämningsuppgift som ska va inlämnad imorrn... så nej, det hinner jag inte... nytt försök till vårterminen istället tror jag...

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: