Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

all day all night

Kategori: Allmänt

what the f¤¤k
haha vilken fruktansvärt enformig låt!

försöker hitta lite nues musik på spotify, inte det lättaste my friends...

ikväll har jag och mamma suttit och kollat in massa nues fina bilar =) alla tips jag får från folk är olika, och som det känns nu tänker jag och mamma likadant, så eventuellt på fredag em åker vi till stan så jag får provköra lika olika bilar som jag är intresserad av... sen får vi se vad banken säger ;)  meb bl.a. har vi tittat på en Seat Leon (liiite för dyr), Toyota Auris (har inte så mycket att gå på där, men fiiiiin e den) och Renault Clio (diesel)... och my God vad det är svårt... men får fara in till stan å provköra... som det känns nu är det Clion som lockar =) lagom stor, lagom pris, lagom "flashig"

alla har ju olika åsikter om att köpa en helt spronkans ny bil... "du förlorar 10 000 bara du lämnar bilhallen" säger "pessimisterna" medan man faktiskt vinner en del också, fri service å massa annat gotta i några år framöver =)  samtidigt som att det ligger nåt i att efter att de där året passerat så börjar allt falera, men min plan är ju att sälja bilen innan de där året gått ;)

har bokat in ett bankmöte på fredag, men ev tänkte jag och mor åka in te stan och provköra de bilar jag är intresserade av.. så jag må nog ev boka om mitt bankmöte... =P

nä så fort den down laddning jag har på g är klar ska jag ta å hoppa i sängs... Folkrace med bästa Emelie står på agendan imorrn =)

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: