Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

jädrar i min lilla låda...

Kategori: Allmänt

vad grannhundarna håller låda =P
de e väl matdags... ;)

men anledningen till rubriken är att jag har så sjuuuukt ont i mitt knä!!! så här illa har det inte varit tidigare, jag håller på att gå åt.... kan inte sitta, kan inte ligga, kan inte stå... hur göra??? grr... det gjorde så ont redan i går kväll att jag gatt ta på mig lindan å sova me den på, sen har det fått suttit på hela dagen till jag kom hem från jobbet... men jag må banne mig ta på den igen... känner av knät hela tiden.... måste nog gå till farbror doktorn snart om det inte blir bättre... lej!!! knäproblems ligger tydligen i släkten, så de e ju inte helt oväntat....

å så ligger min stackars moffa på sjukhuset med lunginflammation å kan inte gå riktigt längre... =( känns som att jag kanske inte har min moffa kvar så länge till =( DÄRFÖR är jag SÅÅÅÅ glad att jag och mamma åkte och hälsade på honom i somras! huga så ont det skulle göra om han lämnade oss och jag inte har träffat honom på 4 år!

hah! nu vet jag varför en viss person tog å tvärvände mot mig för ett tag sen, en person som jag träffade rätt mycket från påsk och en bra bit in på sommarn... facebook e bra grejjer de! ;)

Min älskade Johannas fästman är ju hur bra som helst! Han har ju jordens koll på bilar, bra respektive mindre bra... å nu när jag är i köpartagen så tog jag å fråga han om lite tips =) nu har jag massa bra grejer inför min och mammas eventuella bilprovardag imorgon =) yey!!! Toyota eller Kia... de e frågan!?!?

hej hopp!

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: