Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

...PIM...PIM...PIM...PIM...PIM...PIM...

Kategori: Allmänt

Praktisk IT och Media Kompentens

japp, de e de förkortningen PIM står för... och i torsdags började jag min PIM utbildning via jobbet, och precis för 2 minuter sen skickade jag in min första PIM uppgift... Att skriva ett Worddokument enligt vissa instruktioner... OJOJOJ så svårt... NOT!!! ;) jag blev ganska full i skratt när jag gjorde de "förberedande" testerna för att komma åt examinationsuppgiften... av ca 20 frågor om datorn och datoranvändande velade jag på 2 och bommade på en av dem... =P genious ;)

Idag har större delen av dagen handlat om älgkött... kl 9 i morse infann jag mig vid slakthuset, ca 9.30 va vi i full gång att ta hand om den stora 18taggaren som fälldes förra veckan... 13.30 rullade jag hem och inväntade pappa... för ca en timme sen blev vi klara här på hemmaplan... jeeez...

Puss och Kram Skumbanan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: