Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

datorn är tillbaka... eller?

Kategori: Allmänt

mhm, skickade in min dator till "giganten" förra tisdan för att den ville inte ladda sig... fick ett sms i måndags att jag kunde hämta den, så efter jobbet igår, tisdag, åkte jag in och hämtade den =) yey!

det var själva laddaren det var fel på så dom skickade med en ny och jag lämnade in min gamla.

meeeen! upptäckte NU när jag skulle sätta igång den att dom bara skickade med själva adaptern, ingen strömkabel till adaptern....!!! grr... lånade morsans, men jag måste väl gå in och bråka med dom på fredag så jag har en egen... liiiite trött bli man...

men en kul sak hände i tisdags, mitt uppi mitt utbrott och min stress över att datorn inte laddades ringde det på mobilen, det var en kille från min mobiloperatör som undrade hur jag trivdes med abbonemanget... Jo bra sa jag, fast räkningen brukar va rätt hög.. så kikade han lite och tyckte att jag skulle byta till en annan sorts abbonemang, som va lite billigare, och om jag tecknade nytt avtal så "fick" jag åxå en ny telefon... han frågade jag vad hade för någon nu... jaaa en sony ericson nånting 995 kanske... jaha en knapptelefon alltså sa han.... HAHAHA verkar vara ett utdöende släkte vi som har knapptelefoner ;) =P

hur som helst så "ingick" det en Sony Ericson Xperia i abbonemanget, men jag sa att jag inte ville ha en sån telefon (för jag har kikat lite på den, men inte riktigt gillat den), nähe vad vill du ha då frågade killen i luren (som förövrigt lät ungefär som David Batra =) ) en samsung galaxy sa jag, fast egentligen tänkte jag på en HTC sensation XL, för en sån har kusinvitamin Ida, men jag sa samsung, så nu är det på väg en samsung till mig, och den ser ju inte så tokig ut den heller... =) Samsung Galaxy SII



så nu ska Emma lära sig att använda en "smart phone"... jisses... å dessutom en samsung, jag har alltid haft Sony Ericson (förutom min första som va en Nokia)...

ååå sen då, jag förra veckan rullade på i snabb takt, i helgen va jag lite chaufför till M och P och i lördagskväll träffade jag Emil och Filip och tog nån öl =) å i söndas va de en segisdag, med möte om kommande helgs rally som jag ska jobba på... å nu e de onsdag! =) efter jobbet idag for jag bort på gymmet och tränade i nästan 1,5 timme =) duktiga mig! kom hem och käkade och klev ut ur duschen för en liten stund sen... nu ska jag bara slappa och må gott =) och imorrn är det ÄNTLIGEN dags för zumba igen, har inte varit nån på 2 veckor nu, har lite lätt abstinens....

See ya!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: