Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

ett annat läge...

Kategori: Allmänt

ja kanske, kanske... Jag ska iaf in till stan och titta på en lägenhet imorrn, en bostadsrätt... mhm... har vänt och vridit, argumenterat för och emot och haft vilda diskussioner här hemma om hyresrätt eller bostadsrätt... Och jag har kommit på att det inte är så dumt att investera i en bostadsrätt, man har ju som mer att vinna på det... Jag ska eventuellt titta på en på torsdagkväll, på samma gata fast i grannhuset som den jag ska kika på imorrn.. ;) skillde inte så mycket i pris och den senare va tipptopprenoverad....

idag gjorde jag ett besök hos sjukgymnasten här i byn, och hon konstaterade att det var inget fel i själva lederna eller så, i mitt knä, men däremot är lårmuskeln kortare och väldigt otränad, och hon märkte vid flera övningar att jag darrar på det benet när det blir ansträngt... så nu ska jag träna mina lårmuskler ordentligt och strecha riktigt i 2-3 veckor och sen gå tillbaka till sjukgymnasten och se om det blivit bättre... =) som tur e behöver jag inte dra ner på min vanliga träning, men däremot komplettera med lite övningar som hon tipsade om... =)

meeeen, grrrr!!! min nya telefon har inte kommit än =( håller tummarna för att den anländer imorrn =) idag har det faktiskt gått två veckor sen snubben ringde...

näpp, nu ska jag ha en överläggning och sen ska jag kila ner och se på tv och fli upp naglarna lite =)

See ya!

Kommentarer

  • Emelie säger:

    Spännande :) så snart blir du kanske stadsbo igen, kuligt :)

    2012-02-29 | 22:50:27

Kommentera inlägget här: