Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

Ett H A L L E L U J A moment!!!

Kategori: Allmänt

på riktigt!!!
näääääerå, men nästan lite så kändes det när jag ÄÄÄÄÄNTLIGEN fick iväg den där förbenade PIMuppgiften, som jag skickade in innan jul, men jag råkade skicka fel fil... =S å nu fick jag äntligen ner rava å skulle skicka iväg den rätta (fast den va typ dubbelt så stor som den fick vara)... men då krånglade sidan... så fort jag tryckt på skicka och den hade hållit på å ladda i evigheter som det kändes så typ bröts allt... datan tyckte att den inte hade nån internetuppkoppling längre, men det hade den VISST! jaja, bara å göra om 'et då... samma sak igen... efter tredje nederlaget skickade jag ett "vanligt" mail till handledaren och berättade om mitt bekymmer... försökte igen med samma resultat... kom sen på att jag skulle prova och ändra själva bakgrunden i arbetet... OCH VIPS så va filstorleken som den skulle... =P jaja se där... blev inte lika snyggt... men kanske jag får helt OK istället för att mixtra om det sen... hur som helst gick det hur bra som helst sen att skicka in filen... så nu e re gjort ;)

en annan sak som också är gjord, är årets första arbetsdag ;) jobbade en dag förra veckan i övrigt har jag varit ledig... men de va rätt skönt att va igång, nästan på riktigt, för den här veckan har vi inte lika mycket barn som vi brukar ha (dom har fortfarande "jullov")....

mjo... i övrigt då... julen överstökades utan större bekymmer och helt utan stress =) likaså nyår =) och faktiskt tillochmed mellandagsrea-resan jag och Ida gjorde till Birsta i Sundsvall gick helt utan stress och sura miner ;) tihi!

oooops, kom precis på att jag glömde kolla så alla roliga "händelser" i mitt arbete fortfarande e sådär fantastiskt syncade fortfarande fastän jag ändrade bakgrund... tänkte på det när jag höll på, men glömde kolla innan jag skickade in det.... grrr... håll tummarna!!!

tack och hej leverpastej!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: