Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

Fullspäckat!!!

Kategori: Allmänt


Hej och hå! den här veckan har verkligen varit fullspäckad och innehållit det mesta...
Vi kan ju säga att måndagens hets berodde på att när jag va i stan förra veckan och investerade i nya träningsskor så fick jag med mig en sko i storlek 37 och den andra i 36... Så efter jobbet, strax efter 16 i måndags blåste jag in till stan och såg till att det blev två skor i samma storlek... sen hem, äta och iväg på (för mig) årets första Core-pass (va sjuk förra veckan)...

Jobba på tisda, sen till stan å käka kebab och skvallra med finaste Anna-Carin =) sen tillbaka på jobbet för möte.... å sen tillbaka till stan för bio med kusin vitamin... The Stig Helmer Story... =) å sen hem till Föllinge igen...

Upp å jobba på onsda, efter jobbet hämtade jag upp fina Emmelie och Suzette och vi åkte till stan, började på Fashion Outlet där jag fyndade en kjol för 100 spänn =) Sen ner på stan och fika på Pause med fina tjejerna =) sen hem till byn igen...

Lite segstartad på torsdag morgon, men tog mig på jobbet.. Jobbade till ca halv sex och skyndade mig hem och fick i mig nån mat, sen ner på byn och dansa ZUMBA =) det är så underbart härligt!!! =) och jag lyckades få till ett steg som jag inte lyckats med tidigare (helt 100)... sen duscha och kika på Biggest Loser Sverige =)

Och efter jobbet igår åkte jag hem, svidade om och tog med mig pappa till stan, middag på Sir Winston och sen Nyårsrevy =) skoj! vi va 5 stycken som skulle gå, men 3 blev sjuk så det blev bara jag och pappa, men det gick minst lika bra =) sen hem och sova...

När jag tagit mig upp och bort från skidåkningen på tvn så fick pappa ett samtal från en i jaktlaget om att det hade varit ut 3 st och jagat idag, nedanför oss, och skjutit 2 oxar.... så det va bara å hoppa i kläderna och åka och hjälpa till...

Å nu sitter jag här och ska snart fixa till mig lite, först blir det middag med fina Julia nere på byn och sen ett besök på pubaftonen på pizzerian =) blir en skojig kväll =)

See ya!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: