Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

Hjulet snurrar, men hamstern är död...

Kategori: Allmänt

Japp, lite så känns det just nu... =P
Går liksom lite på sparlåga...
La mig på soffan när jag kom hem vid tresnåret, och somnade rätt snabbt, vaknade igen vid fem, fick i mig lite mat, och sen la jag mig i soffan och läste igen... men har hållit mig vaken ;) har fått i mig lite kaffe och lite glass med chokladsås =) mumsigt! har fixat lite för fotbolls sektionen och kommande fotbollsturnering på lördag =)

å nu roar jag mig med att tjorva till nåt till Elins babyshower på lördag =) *tihi*

ska fixa lite till med det, och sen ska jag försöka få nån färg på naglarna =)

imorrn efter jobbet ska jag till stan och träffa underbara Emelie och ha en helkväll (SKRATT/TRAMS/MYSkväll) med henne =) ska bli så skoj!


See you later alligator!



(In a while crocodile)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: