Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

hurtiga jag... =)

Kategori: Allmänt

jo tro't eller ej, men idag och en vecka framöver har jag "prova-på" vecka på gym24 å sen ska jag mest troligt skaffa medlemsskap å försöka träna där iaf 1 gång i veckan... vi får ju rabatterat pris via jobbet så om det inte blir en gång i veckan så va inte de hela världen... ;) för jag har ju liiiite annan träning på veckorna åxå... =P men de e ju som bra å kunna fara dit å träna lite alldeles efter jobbet å sen åka hem =) förträffligt, de ligger ju så nära jobbet åxå =) så imorrn blir det premiär!

japp, jag och min kollega ska bli riktiga friskusar =) vi har oxå bestämt att vi minst 4 gånger i veckan ska göra minst 50 sit-ups ;) hejja hejja! blir kul de här ;)

så nu ska jag göra mina sit-ups å sen ska jag hoppa in i bastun =) sen soooova!

hej hopp!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: