Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

blipp blipp

Kategori: Allmänt

maaaaan, je vårte uttan sökar en hen gången...

ja, "brandchefen" sa förra veckan att jag skulle få resterande kläder och sökaren idag... ja jackan fick jag iaf men när vi kom tillbaka efter en tur ut med brandbilarna va chefen väck och jag stod utan sökare... så jag får väl lov att åka dit nästa måndag me och se om jag får mig en sökare ;)

men idag fick jag dra på mig hela munderingen =) allt utom "luvan" och hjälmen =) haha måste ha sett ut som en pygmé i den där enorma dräkten.... kändes så iaf... men MR tyckte de va kul å se mig i lite "grabbigare kläder" haha! å så fick jag va me och göra en genomgång/koll på själva bilarna (vätskor och annat, som jag knappt kan på en vanlig bil...) och pilla lite och banka lite, hihi, kul!

näheeeppp! nu ska jag ta å göra klart allt inför morgondagen, börjar kl.6 imorrn å då vill man inte kliva upp tidigare än man behöver ;)

åååå sen ska jag se 30 grader i februari =) vilken bra serie det är!!! =)

ja juuuust de, va å kikade på en lägenhet idag efter jobbet =) riktigt naaajs! =) ska klura lite tills mäklarn ringer, meeeen jag tror....jag tror.... =)

See ya!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: