Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

diggediggedingdingding

Kategori: Allmänt

här glider kingen in ;)

den låten tycks ha klistrat sig fast i mitt huvud... men de göööör inget =)

ååååå nu har jag anmält mig som intresserad av lägenheten jag och M tittade på igår =) så snart blir jag väl kontaktad av mäklaren så kan budgivningen börja =) hoppas hoppas =)

OCH!!! nu ÄNTLIGEN har jag fått koll på min nya mobil... "hängde på låset" (eller på luren egentligen) imorse... började ringa nån minut innan dom öppnade växeln och va nog första samtalet som gick igenom för det gick på en grisblink att bli framkopplad =) å så trevlig hon va, Emma hette hon, bara det! ;) Hon sa att det hade hänt fler, att ha fått dubbla fakturor, men det va bara att riva nr2 eftersom jag betalt den redan och det är ju samma fakturanummer och OCRnummer så de va grett =) yey! ja, och sen frågade jag om vart själva telefonen tagit vägen... hon kollade... den hade varit slut i lager men hade kommit in idag, så dom skulle skicka den med posten IDAG =) så seeeeenast måndag-tisdag nästa vecka har jag min nya leksak! =) jippie!

Jag hade varit så duktig å packat träningsväskan imorse och hade tänkt träna efter jobbet idag, men när jag gick mot bilen efter jobbet kom jag på att själva passerkortet till gymmet är kvar hemma... GRRR! så då får det bli träning innan jobbet imorrn, alltså ska jag va på gymmet kl.6 ;) pallade det förra veckan så det ska nog gå bra =) rätt skönt att ha det avklarat innan jobbet, då kan man tänka på annat istället =)

Mjoho... Nähe... nu ska jag bara slappa en stund å sen se om jag kan komma på nåt vettigt att göra... som att städa kanske... är på tiden nu... =P

See ya!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: