Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

klen klenare klenast...

Kategori: Allmänt

Känner mig inte helt ok för tillfället.... Började redan i fredags.... Hämtade upp Emelie i stan och brummade till Undersåker, med ett stopp hemma i Ocke =) Väl i Undersåker drack vi kaffe och fikade kanelbulle tillsammans med Emelies kära sambo =) sen kom min kära sambo och anslöt gänget, och vi åt god tacos tillsammans.. Sen blev det lite Idoltittande och sen avvek min trötta sambo och jag blev kvar ;) Emelie och jag hade nämligen bestämt oss för att vi skulle dricka lite vin och surra av oss under kvällen, och de gjorde vi! =) Härligt med sådana tillfällen, att bara få "kräka" ur sig precis vad man känner för! Johan gjorde också sorti rätt tidigt men jag och Emelie va uppe bra nog länge, och det va då som jag kände att jag nog höll på att bli förkyld... =/
 
jojo, när jag vaknade på lördagsmorgon så va näsan heeeelt täppt.... Grrr... men men inte ska de få stå i vägen för våra planer! Nämligen att spela lite Super Mario Bros 3 på Supernintendo ;) Härligt!!! =) vilka minnen!
 
Efter lite spelade for jag hem till min kära sambo och kurade ner mig i soffan med nässpray och halstabletter... Halvsov hela eftermiddagen och kvällen.... Likadant va det igår.... Fast istället för att vara täppt i näsan så lossnade det och jag fick snyta mig stup i kvarten... Hellre det! ;) Va lite fundersam på om jag skulle klara av att jobba idag... Men jag va inte riktigt lika hängig igår som i lördags så jag tänkte de är ju bäst att prova... Å de gick ju de me! ;) men lite hängig är jag nog... Får se hur de känns imorrn...
 
Till råga på allt så va det ett barn som kräktes idag, men jag tror inte de va magsjuka.... Vi får väl se....
 
Idag när jag kom hem så hade jag tänkt att jag skulle lägga mig på soffan och ta det lugnt... Tji! Började med att sätta upp en blomhylla ute på väggen och ställde dit ljungen jag köpte förra veckan... Sen skruvade jag upp en "kroklist" i hallen och hängde upp hundkopplen som legat överallt... (Tydligen va ingen av dom uppsatt rakt...) Sen har jag diskat och bakat... Å NU först har jag satt mig ner i soffan, men inte för å ta de lugnt... Nä för å kolla upp lite så att all min post kommer hit till Ocke ;) jag är ju officiellt sambo numera =)
 
Nähepp, nu va det visst matlagningsdags ;) köttbullar och makaroner, kulinariskt som tusan! ;)
 
På återseende!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: