Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

Good Friday

Kategori: Allmänt

Ja idag har varit en bra dag! Anlände på jobbet kl.6...Det va länge sen jag va uppe så tidigt kan jag meddela, trodde ju att det skulle va slut med de där tidiga dagarna... Men jag öppnar på fritids varje fedag kl.6.30 och idag va jag där lite innan för att hinna fixa för förmiddagens lektioner, fördet är verkligen fullt ös fram till 12 på fredagar! Sen arbetade jag vidare till 14 då jag rullade in till stan och lämnade in en ansökan om lån av vapen till polisen, bara att vänta tog 30 minuter, fast de inteva nån före mig...

Sen vidare till giganten och inhandla en kaffebryggare (med timer!!!) :) sen till frissan, jihooooo! vilken härlig känsla, håret känns mycket lättare! :)

Å sen hörrni, va jag och skrev på kontraktet för lägenheten! :) och bar in lite grejer! :)

Nu blir det ett glas rött och njuta!! :)

På återseende!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: