Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

dra mig baklänges...

Kategori: Allmänt

Här har jag suttit och muttrat i att vårat internet inte funkar som de ska, och vips så gör det det! Fick tidigare idag koppla mig mot mobilen, men nu en stund senare ser jag ju att det funkar ändå... Peppar peppar!
 
Den här veckan har jag semester! Jippie! Fast det enda jag gjort hittills är att läsa jägarskolan =P har på fyra dagar plöjt igenom ca 500 sidor om jakt och allt som hör därtill! Svarat på över 400 frågor, svarat på ca 100 testfrågor i boken, och mer än så på förbundets hemsida. Nu har jag precis sett en film om jaktens grunder, och fått magknip om vartannat, dom visade klipp hur det kan gå fel om man tummar på säkerheten, iiiischk!
 
Så nu har jag hällt upp ett glas vin och tänker inte ägna mig åt jakt nåt mer idag. Imorgon blir det repetering och förhoppningsvis känner sig sambon pigg och villig att ha lite "vapen-skola" med mig! =)
 
Jag har iallafall fått njuta av lite finväder i veckan iallafall, har kunnat suttit ute nästan helt i två dagar ;) lite åska och skurar kom emellan =P idag drack jag kaffe och läste lite ute innan regnet kom.. Hoppas på finväder i helgen, för då ska jag inte läsa om jakt! ;)
 
Jahapp, på återseende! =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: