Emma Magdalena

...ger dig en inblick i ett liv i Sveriges ♥; Jämtland!

Juni Juli Augusti

Kategori: Allmänt

 
 
 
Japp nu är sommaren här!! Fast just idag kan man inte tro det när man tittar ut genom fönstret... =P
 
Just nu sitter (eller rättare sagt står) jag i Undersåker hos Emelies svärföräldrar och lånar deras wi-fi, vi har så sjukt dåligt internet hemma och ibland behöver man lite extra... som idag när jag ska uppdatera telefonen...
 
Min telefon började balla ut i veckan och när jag var in på giganten i stan och pratade med en tjej där så hade hon varit med om samma sak, så hon tipsade mig om lite olika grejer, och bl.a. att jag skulle uppdatera telefonen för jag hade den gamla versionen... så nu är det sista chansen för min fån ;) Jag hoppas den iallafall kan överleva sommaren så kan jag kosta på en ny sen, men inte NU!!!! Jag vill verkligen inte, jag är inte redo att skiljas från min S2'a än! ;) Och inte med de pengar det skulle kosta att köpa en ny heller =P
 
Nåja, i övrigt har det varit en toppen vår och försommar med mycket roligt! =) Och nu väntar två veckors jobb innan det blir en veckas ledigt, eller ledigt blir det väl inte just, jag ska plugga jägarexamen... Sen jobba två veckor till och sen är jag ledig i nästan 4 veckor innan jag börjar mitt nya jobb! =) Imorgon ska jag dit och hälsa på! Efter fyra år i förskolan ska jag nu äntligen börja jobba i grundskolan! =) Och den i dagsläget främsta förmånen är att det är bara 1,5 mil till jobbet från och med hösten, istället för de ca 4,5 jag kör enkel väg nu! =) yey!!
 
Jahopp, ca 30% av uppdatering är gjord... Vad ska jag hitta på med...? Får väl surfa runt lite på datorn, de gör man ju inte allt för ofta... =P
 
På återseende!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: